diinkiing

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av NiallsCaroline Horan - 19 augusti 2012 21:27

Vita väggar , kläder och Louis. Lou sitter i en stol brevid mej och jag ligger i en sjukhus säng.

Jag: va hände?!

Louis: du svimmade , det är nära nu..Jag suckar o tittar upp i taket.

Louis: du..det kommer att ordna sej!

Jag: du har rätt , jag är bara så rädd..

Louis: det förstår jag…jag hämtar en doktor eller nått...vill veta att du är okey.Louis reser sej och går ut..

10 minuter senare kommer en doktor in med en mapp.

Dr: hur mår du?

Jag: sådär..

Dr: om jag har förstått din festman rätt så är du gravid och har nyss fått dina första sparkar?

Jag: ja.

Dr: vet du vad det blir?

Jag: nej inte alls.Dr: vill du veta det för det kan vi kolla med våran skannar-maskin?.

Jag: ja gärna!Han sätter på mej små knappvårtor på magen och maskinen börjar arbeta.


10minuter senare -


Dr: det kommer garanterat bli fyra flickor, man ser det på hur dom ligger..!

Jag: okej , är vi klara här?

Dr: eh ja jag skulle bara vilja göra en sista grej , nu när du är så ung vill jag att du äter en medecin.

Du är ju ändå bara 17år.Jag skriker "HÅLL KÄFTEN" och stormar ut så fort ja kan..

Där utanför står Louis och pratar med Zayn..va gör Zayn här?

Av NiallsCaroline Horan - 19 augusti 2012 16:10

Allt går bara runt och runt i huvet nu , vad hände ?

Niall är arg för att Jag och Louis snart ska ha barn . Det är bara några månader kvar nu ..

Niall sa att han gillar mej , men Emma då?

Niall , han har alltid varit som en bror för mej , innan jag mötte Louis så var jag och Niall tajta .

Inte bästavänn-tajta , mycket mer . Vi hade mysiga filmkvällar och vi hade minnsan våra stunder!

Ibland saknar jag det , men nu har jag ju Louis . Min fästman.. jag och Louis är ju snart gifa .

Ni har kommit fram till att du ska gifta oss när ungarna blivit större , så dom får vara med .

Jag har tänkt mycket på ungarna , jag bara har en känsla att det kommer bli minst 2 flickor ..

Cecillia&Felicia .



Mitt uppe i alla tankarna kommer Louis in , vi lägger oss i soffan och han lägger över en filt.

Louis: du har inte funderat på att sova lite? klockan är snart 3 på natten gumman .

Jag: jag är inte trött .

Louis: Jag vet att du är .. förvirrad för igår men du måste sova!

Jag: nej.

Louis: Mår inte du bra , så mår inte våra ungar bra..Hur vill du att dom ska må?

Jag: bra.

Louis: då måste du må bra! , kom nu.


Han drar med mej in till sovrummet .

Precis när jag är påväg att somna så får jag en spark i magen .

Jag: aaaaajjj!!

Louis flyger upp från sängen.

Louis: älskling?! va är det??

Jag: ajjj , den...dom..sparkas..

Det känns som om dom snart kommer sparka sönder mej , det blir för mycket ..

           

-_____________________________________________________________________________________________________



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Directioner -

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards