diinkiing

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av NiallsCaroline Horan - 18 augusti 2012 15:43

Jag försöker putta bort honom men han håller sej kvar. Louis kommer ut springande och är påväg att ta stryptag på Niall.

Jag: Louis , NEJ SLUUTA!!!.Zayn och Harry lyckas få isär dom men dom bara skriker.."jag ska döda dej"

Niall säger att Louis har förstört mej osv..Zayn och Harry tar med Niall in , jag och Louis står kvar utomhus.

Louis: gjorde han illa dej?

Jag: nej..men jag gjorde illa mej själv.

Louis: vart , får jag se...Jag: nej , jag lät honom kyssa mej.


Jag brister ut i tårar men han håller om mej och viskar "ta det lungt,det är över nu.

"Jag: fan heller , det är inte över än. Jag går in och pratar med Niall .Jag: varför kysste du mej?

Niall: jag älskar dej.Jag: va?!

Niall: sa ju att du inte skulle förstå.

Niall går ut till sin bil och åker iväg."Niall..nej..snälla.." viskar ja för mej själv.

Av NiallsCaroline Horan - 18 augusti 2012 15:08

Niall sitter son förstenard .

Jag vifftar med handen och ropar hallå 3 ggr innan han är nere på jorden igen .

Niall rusar ut och han verkar inte så glad .. Varför blev han så arg ?

Jag går ut till honom , han står på terassen och tårar rinner .

Jag : Niall , va är det ?

Niall : du skulle inte förstå iaf om jag berättade .

Jag tar tag om hans armar .

Jag : snälla? berätta.

Niall kysser mej .

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Directioner -

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards