diinkiing

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av NiallsCaroline Horan - 11 augusti 2012 13:13

klockan sex på morgonen sitter louis och lux och tittar på barnkanalen fast lux är mest inresserad av sin docka.

Jag går in och sätter mej brevid louis.

Jag: hej älskling

han kysser mej och säger hej precis som vanligt.

Men nått känns fel..louis flinar och börjar skratta.

Jag: Vad?! va har du nu gjort hjärtat?

Niall,Harry,Zayn och Liam hoppar ut ifrån gradinen och skriker ''SOOMBAA''.

Jag blir jätte rädd och hoppar till.

Zayn : HEJ!

Liam: kul att se oss?

Harry : LUUUX!

Niall : Jag vet att du har saknat mej !

han håller ut sina armar och jag kramar dom allihopa.

Jag: men vad gör ni här?

Harry : vi ska hjälpa Louis att bygga ut ett rum till sitt barn såklart!
Louis: ja eller mina barn. vi vet ju inte om det blir en eller flera.

Jag: jag vet inte ens om jag ska ha barn än!

Louis: men jag tror faktiskt det..för du har vart konstig på sistone.

Jag : ja .. jag och Emilia ska gå ner till ungdomsmottagningen idag och kolla ..

Louis: men nej!.. det kan du inte göra utan mej!
jag:älskling...

Louis: baby..

Jag vill va med ! jag vill veta om jag ska bli pappa!

Jag : har du tid idag då?

Louis: jag och grabbarna slutar bygga kl 5 .

Jag : jag och Emilia går om 20minuter , max en halvtimme.

Niall : men vafan Louis vi börjar säger han och dom gör en typisk ''broder hiv5''

Zayn : Jag är pappa .. säger han blygt .

Jag och Nathalie fick barn för snart en vecka sen .

Jag : så.. VEM VILL HA KAKOR? för att fira förstårs!

Vi alla går ut i köket och lägger upp kakor och dricka .

Vi grattar Zayn till ''faderskapet'' och mumsar på kakorna.


Efter 25minuter ringer Emilia och säger att hon sitter på bussen påväg till U.M

Jag och Louis går ner dit och killarna bygger..

När vi går in dit som håller Louis min hand och han kramar den mycket..

Louis: är du berädd?

Jag : ja..tror det iaf.

Louis : det är lungt , jag lämnar dej inte.

Vi möter Emilia i väntrummet.

Emilia : hej!

Jag och Louis : hej .

Emilia : eh.. varför så lessna?

Louis : vi är bara spända.

Sköterskan : Caroline Lagerquist?

Jag går fram och Louis följer med .

Sköterskan ställer sej ivägen för Louis .

Sköterskan : är du tillhörig till familj eller vänner?

Louis : hahah , jag är hennes pojkvänn!

Sköterskan himlar med ögonen och vi går in till ett rum .

Louis & Emilia fick vänta utanför medan jag ock sköterskan gick in i ett rum.

Efter ungefär 20 minuter kommer Jag ut med tårar i ögonen . glädje tårar.

Louis: så?

Jag : jag kramar om honom och säger att vi ska prata hemma..

 När vi kommer hem så samlas vi alla , Louis , jag , Liam . Niall , Harry , Zayn och Emilia i soffan och jag berättar..

Jag börjar berätta om allt som blev sagt på ungdomsmottagningen.

Louis: ska vi ha barn?

Jag : inte ett .. 4stycken.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Directioner -

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards