diinkiing

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av NiallsCaroline Horan - 5 augusti 2012 20:33

Jag går ut i hallen och ser att Emilia står och rablar upp en massa saker medan Louis håller lux .

Jag : Hej , Emilia kul att se dej igen hur mår Zayn ?

Emilia : jo han mår bra , han har nyss blivit frisk ifrån en jätte elak förkylning!

Jag : ojoj , ja du får hälsa honom från mej!

Louis :Ja , eh emilia var det allt?

Emilia : ja , jag ska väll gå då , hej med er!

Jag och Louis : hejdå!

Louis ger mej Lux och börjar bära in hennes grejer , leksaker , bärbar säng , välling och sånt .

Jag tittar in i hennes ögon , hon är så lik sin bror . Baby Lux Styles .

Jag viskar i lux öra att jag också ska få en liten baby , hoppas det blir en liten flicka .

Louis kommer med vagnen och jag lägger ner henne.

Louis : jaha .. en sån liten ka vi också få om ett tag . säger han och pussar mej på kinden .

jag : jag vet bara inte hur , muttrar jag .

louis : va?

Jag : va , nej inget.

Louis vänder sej om och tar tag i mina armar , hantittar allvarligt på mej .

Louis : om du inte vill skaffa barn , så är det lugnt! Jag vet inte själv hur det här kommer bli .

jag måste väl bli lite pappaledig för du ska inte behöva ta åt dej ALLT jobb.

Jag : men du måste ju ju jobba .

Louis : jag MÅSTE vara delaktig i mitt barn också .

Han kör in barnvagnen till sovrummet och ställer in vällingen i kylen .


Jag går in och sätter på musik i tven , min favorit. Stand up .

hör hur louis börjar små nynna på låten . jag går ut i köket och små ler .

Jag : så vad bjuder kocken på ikväll då?

Louis : va vill du ha fler ungar eller retas han .

Jag : jag menade maten geniet , jag går fram rufsar honom i håret och kysser honom på munnen.

Louis : pizza? , hamburgare? , pommez?

Jag : jag älskar dej baby .

jag tar mej i baken och han börjar äta på mej .

Av NiallsCaroline Horan - 5 augusti 2012 18:04

Dagen där på när jag vaknar ligger louis och tittar upp i taket .

Jag : go morgon gubben

louis : hej älskling

han kysser mej så skönt!

Louis : du .. jag måste fråga dej en sak gumman

jag : visst , kör på

han vänder sej mot mej .

Louis : gift dej med mej .

Jag : louis ..ja . JA DET ÄR KLART!

jag kastar mej över honom och kysser honom tills jag knappt kan andas.

han ger mej en blick och så är vi snart under täcket och busar för fullt. ;)

Jag börjar tänka medans han sätter på mej.

Vill jag gifta mej? Vill jag bli gravid ? , det kommer jag bli garanterat ikväll.

Ja , jag vill det här . Jag vill gifta mej och föda Louis Tomlinson's barn.

Han kysser mej på halsen-

Louis : är det nått fel ? gör jag fel nu?

Jag : nej , nej !

Louis : ska jag sluta?

Jag skakar på huvet och han suckar av lättnad .

Han kysser mej på munnen och jag känner att han kommer .

Han börjar stöna och små fnissar lite .

Jag börjar också fnissa , sen ligger vi där .

Jag och min pojkvänn som snart är gifta , vi ska tydligen ha barn och jag är så fucking glad!

Jag : inget kan förstöra den här dagen .

Det knackar på dörren.

Louis tittar intensivt på mej och går ut i morronrocken .

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Directioner -

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards