diinkiing

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2012

del 22

Av NiallsCaroline Horan - 8 oktober 2012 16:09

När vi kommer hem är Louis jätte glad , han gör i ordning en byrålåda så länge där lillen ska sova några dagar .

Bara tills vi får fixa en säng till honom .

När Louis bäddar med kuddar , två filtar och tillsist .. Louis favorit nalle som han hade när han var liten .

Louis vänder sej till mej och bebisen med nallen .

Louis: Jag fick den när jag var bara ett år , men nu får du den lille pys.

Han tittar på mej och ler .

Nallen är brun med en röd nos och ganska stor .

Jag: Han kommer älsa den gubben .

Louis: tror du det?

Jag: såklart .

Louis: så mycket som jag älskar dej?

Jag lutar mej frammåt och kysser honom.

Louis viskar till mej , att han visste att jag skulle klara det .

Jag lägger ner lillen i byrålådan och viskar i hans öra ''mamma älskar dej.''

Louis kommer bakom mej ''det gör pappa också'' viskar han i mitt öra .

Jag vänder mej om och han omfamnar mej .




Han är min pojvän. Min ängel .

Han skiner upp den mörkaste natten.

Han är mitt liv nu , den ända som håller m in värld uppe .

Du var otrogen , visst men jag skulle aldrig lämnat dej .

Jag skulle ha stannat , jag skulle ha låtit dej förklara .

Men det gjorde jag inte. Idiot .

Jag älskar dej . Jag kommer aldrig låta dej gå .

Hoppas att du inte låter mej gå .

Baby håll mej hårt och säg att du älskar mej .

Jag älskar dej.

Love you like a love song baby .



Jag: du och jag .

Louis: föralltid.

Jag: ingen tid med dej kommer räcka . Så jag ber dej , släpp mej inte ,

Louis: aldrig .


Det knackar på dörren och nästa sekund kommer det någon inrusande in och skriker

'' AND LIVE WHILE WE'RE YOOOOOOUUUUNNNGGGGGGG''.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av NiallsCaroline Horan - 26 oktober 2012 17:49

Jag reser mej jóch försöker sticka därifrån men han har ett bra grepp om min arm. Jag: men släpp!! Louis: kom tillbaks! Jag rycker loss armen och går ut , vrf litar han inte på mej? Det var ju han som var otrogen , inte jag! Det är jag som ...

Av NiallsCaroline Horan - 20 oktober 2012 11:15

Jag blir rädd och hoppar till , Louis tar en baseboll trä och går ut i hallen . Där står hela gänget , utom Niall. Jag får ont i magen , varför kommer alla men inte Niall? Jag: Vart är Niall? Liam: Ja , juste vi måste prata om det . Jag: Ha...

Av NiallsCaroline Horan - 8 oktober 2012 15:30

Jag: Louis , jag klarar det inte . Jag kan inte . Louis: du var lugn! , det kommer gå finfint älskling. Läkarna frågar om jag är redo , jag vill säga nej . Louis kysser min panna och håller mej i handen . Läkaren: då kör vi ! Jag vill att du sl...

Av NiallsCaroline Horan - 3 oktober 2012 16:32

Jag vaknar upp på sjukhus , Louis sitter brevid på en stol och håller min hand . Louis verkar upprörd. Jag har ont i magen .   Jag: aj .. Lou .. va är det? Louis tittar bara på mej en stund. Louis: du bara föll ihop..Jag börjar bli jävligt ...

Av NiallsCaroline Horan - 30 september 2012 12:32

  Dörren öppnas , och där står Niall & Louis . Louis: hej ... är du klar? Jag : ja jag ska bara .. Niall: du kan sätta dej i bilen , jag vill bara säga hejdå. Jag: Niall , jag kommer tillbaka. Niall: nej .. det är det du inte gör. Jag: ...

Presentation

Directioner -

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards