diinkiing

Direktlänk till inlägg 30 september 2012

del 19

Av NiallsCaroline Horan - 30 september 2012 12:32


Dörren öppnas , och där står Niall & Louis .

Louis: hej ... är du klar?

Jag : ja jag ska bara ..

Niall: du kan sätta dej i bilen , jag vill bara säga hejdå.

Jag: Niall , jag kommer tillbaka.

Niall: nej .. det är det du inte gör.

Jag: jo... vadå vill du inte ha mej här?

Louis går ut och niall stänger dörren efter sej .



Niall : klartatt jag vill ha dej

men jag klarar inte av det...

Jag klarar inte av att veta att det inte är mina barn .

Jag står bara i vägen för dej och Louis.

Jag vet  att de är honom du älskar .

Och han älskar dej . NI ska ha barn , inte VI..

Jag: så du gör slut med mej?..

Niall: det blir bäst såhär.


Jag känner hur tårarna kommer och klarar inte av det . allt blir svart .

det gör ont i magen . det är den sista känslan jag får innan jag faller ihop.





Jag lever inte längre .

Utan Niall , vem är jag då?

Det var ju alltid han som ställde upp.

Niall , niall .

Inget värt att kämpa för längre .






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av NiallsCaroline Horan - 26 oktober 2012 17:49

Jag reser mej jóch försöker sticka därifrån men han har ett bra grepp om min arm. Jag: men släpp!! Louis: kom tillbaks! Jag rycker loss armen och går ut , vrf litar han inte på mej? Det var ju han som var otrogen , inte jag! Det är jag som ...

Av NiallsCaroline Horan - 20 oktober 2012 11:15

Jag blir rädd och hoppar till , Louis tar en baseboll trä och går ut i hallen . Där står hela gänget , utom Niall. Jag får ont i magen , varför kommer alla men inte Niall? Jag: Vart är Niall? Liam: Ja , juste vi måste prata om det . Jag: Ha...

Av NiallsCaroline Horan - 8 oktober 2012 16:09

När vi kommer hem är Louis jätte glad , han gör i ordning en byrålåda så länge där lillen ska sova några dagar . Bara tills vi får fixa en säng till honom . När Louis bäddar med kuddar , två filtar och tillsist .. Louis favorit nalle som han hade...

Av NiallsCaroline Horan - 8 oktober 2012 15:30

Jag: Louis , jag klarar det inte . Jag kan inte . Louis: du var lugn! , det kommer gå finfint älskling. Läkarna frågar om jag är redo , jag vill säga nej . Louis kysser min panna och håller mej i handen . Läkaren: då kör vi ! Jag vill att du sl...

Av NiallsCaroline Horan - 3 oktober 2012 16:32

Jag vaknar upp på sjukhus , Louis sitter brevid på en stol och håller min hand . Louis verkar upprörd. Jag har ont i magen .   Jag: aj .. Lou .. va är det? Louis tittar bara på mej en stund. Louis: du bara föll ihop..Jag börjar bli jävligt ...

Presentation

Directioner -

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards