diinkiing

Direktlänk till inlägg 8 september 2012

del 18

Av NiallsCaroline Horan - 8 september 2012 10:12

Niall säger inget om det utan bara går vidare , jag sätter mej och tänker egenom det .

''Om jag gör abort behöver vi bara vänta en tag sen kan vi knulla igen , som förr. Varje kväll nästan .

Men att göra abort kan vara farligt när det bara är max 4 veckor kvar..''


Jag går ut till Niall -


Niall tittar upp mot mej .

Niall: Innan du gör nått du kommer ångra , tänk igenom det här , det kan skada dej för livet om du gör abort när det är så nära. Vi måste inte knulla 24/7 heller vet du .

Jag: men det var ju så länge sen , jag vill ha dej älsklking.

Jag går fram till honom , håller om honom och han håller om mej . Att vara i hans famn är det bästa jag vet .

Jag: va tycker du att jag ska göra?

Niall: behålla barnen .

Jag: det kanske blir bäst..

Niall: du vet , fel beslut kan ibland va det rätta beslutet .

Jag tittar honom i ögonen och kysser honom.

Niall: du kommer klara det här .men jag tycker du ska ringa & prata med Louis om det här , det är ju

han som är pappan , inte jag .

Jag: okej , men det skulle ha varit du .

Niall klappar mej på midjan och räcker mej sin telefon .

Jag går upp till rummet och ringer.

Louis: Niall , jag behöver dej !

Jag: Louis , det är jag .

Louis: Caroline? varför ringer du? trodde du aldrig ville se mej .. eller vet av  mej ..

Jag: det vill jag inte heller , för det du gjorde är oförlåtligt .

Men iaf , det är snart dags , för ungarna att komma , Den senaste tiden har jag lixom känt att dom rör sej mycket och..
ja duvet , du vet väll? Och Niall tyckte att jag skulle prata med dej om det .

Niall tittar in genom dörren och gör tecken att maten snart är klar .

Louis: ja , jag är ju ändå farsan så .. jag vill inte missa mina barnsfödelse .


Jag tänker ''våra barn''..

Louis: men .. Ska vi åka in på koll? Jag kan hämta dej om du vill .

Jag: Jag åker med Niall isf .

Louis: kom igen , jag vill prata med dej och vill vara själv med dej då.

Jag: okej..

Louis: jag står utanför er stuga om en halvtimme. gå bakvägen ut till mej.


Jag vet att det är fel , det känns som om någonting kommer hända. Något som inte blir bra..

Men jag måste . jag säger till Louis att skynda sej  .

Tänk om har inte alls kör mej till en koll? tänk om han kör ut med mej mitt ut i skogen och våldtar mej?

Fast det skiulle han inte göra för det skulle skadat mej och jag vet att han fortfarande älskar mej .

Fan det skulle ju vara jag och Louis.. Vi skulle gifta oss .. Vi var förlovade .

Jag drar upp väskan i sängen och letar upp ringen . Jag tittar på den och sätter på mej den.

Den var ett tecken på att han älskade mej , att jag var hans.

Jag var den han fick knulla om och om igen . Jag kommer ihåg första kvällen vi gjorde det.

Jag kände att han varma sperma kom in i mej . jag älskade det . jag stönade högre och högre och han knullade mej hårdare & snabbare och så kom han i orgasm .

Inte förren nu märker jag att under tiden jag tänkt på mej och Louis har jag borjat sakna honom..

Men nu är det jag och Niall , bara Niall . Niall har gjort så mycket för mej . Han har alltid funnits som en bror för mej .

En dag när jag var sjuk , väldigt sjuk så kom han till mej .

Han visste att jag smittade , men han kom till mej .

Han sa att han sket totalt i om han skulle smittas . Bara jag mådde bra..

Jag och Niall har så fina minnen ihop .

Dörren till  rummet öppnas, vart ska jag gömma ringen?!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av NiallsCaroline Horan - 26 oktober 2012 17:49

Jag reser mej jóch försöker sticka därifrån men han har ett bra grepp om min arm. Jag: men släpp!! Louis: kom tillbaks! Jag rycker loss armen och går ut , vrf litar han inte på mej? Det var ju han som var otrogen , inte jag! Det är jag som ...

Av NiallsCaroline Horan - 20 oktober 2012 11:15

Jag blir rädd och hoppar till , Louis tar en baseboll trä och går ut i hallen . Där står hela gänget , utom Niall. Jag får ont i magen , varför kommer alla men inte Niall? Jag: Vart är Niall? Liam: Ja , juste vi måste prata om det . Jag: Ha...

Av NiallsCaroline Horan - 8 oktober 2012 16:09

När vi kommer hem är Louis jätte glad , han gör i ordning en byrålåda så länge där lillen ska sova några dagar . Bara tills vi får fixa en säng till honom . När Louis bäddar med kuddar , två filtar och tillsist .. Louis favorit nalle som han hade...

Av NiallsCaroline Horan - 8 oktober 2012 15:30

Jag: Louis , jag klarar det inte . Jag kan inte . Louis: du var lugn! , det kommer gå finfint älskling. Läkarna frågar om jag är redo , jag vill säga nej . Louis kysser min panna och håller mej i handen . Läkaren: då kör vi ! Jag vill att du sl...

Av NiallsCaroline Horan - 3 oktober 2012 16:32

Jag vaknar upp på sjukhus , Louis sitter brevid på en stol och håller min hand . Louis verkar upprörd. Jag har ont i magen .   Jag: aj .. Lou .. va är det? Louis tittar bara på mej en stund. Louis: du bara föll ihop..Jag börjar bli jävligt ...

Presentation

Directioner -

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards