diinkiing

Direktlänk till inlägg 7 september 2012

del 17

Av NiallsCaroline Horan - 7 september 2012 19:34

Jag: älskling? va äre?

Jag tittar allvarligt på honom och han öppnar munnen igen.

Niall: jag älskar dej . jag älskar dej så mycket . Jag ÄLSKAR dej okej?

jag vill inte förlora dej igen så säg mej just one more time , älskar du fortfarande Louis?

Jag: nej förfan , han va otrogen och jag vill aldrig se honom igen .

Niall: de behöver du inte .. Om du vill så.. kan vi två bara börja om.

Han sätter sej närmre mej och lägger armen om min midja .

Niall: Kommer du ihåg 2009 ?

Jag kramar hans hand ~

Jag: vi gjorde ganska många sjukt&roliga saker tillsammans..

Niall: kommer du ihåg va jag sa till dej en kväll? Den kvällen jag nästan gjorde dej gravid .. du blev så jävla upprörd över at du trodde att du hade blivit med barn .. Ja ,

jag sa att va som än skulle hända med oss två så skulle jag aldrig sluta älska dej ..

Jag: hah , ja det kommer jag ihåg.. fan va dum jag var.. att jag var så blind för att inse att jag skulle förlora dej .

Niall: du..det viktigaste är att vi är tillsammans igen.Bara du & jag .

Han lutar sej frammåt och kysser mej , jag glider in med tungan i hans mun och vi börjar hångla.

Jag kan inte sluta tänka på hur blind jag var förr , att jag hade mage att lämna honom .

Han börjar smeka mej över brösten och jag suckar .

Niall börjar knäppa upp mina byxor.

Niall: ska jag sluta?

Jag : nej.

Jag drar av honom tröjan och han trycker mej närmare intill sej . Det här är så mysigt , sexigt .

Det gör så ont att veta att jag inte får låta honom göra det han vill. Jag vett att han skulle göra vad som helst för att få älska med mej igen . Det var ju år sen vi la i säng tillsammans .

Niall: Älskling , lugn . Jag ska inte , vill bara känna och komma ihåg hur det var .

Jag: jag vill ..

Niall: du får inte ..

Jag känner att jag bara vill , bara vill lägga mej på rygg för honom .

Jag: snälla , bara lite  .

Niall: det är för farligt , barnen du har i magen har skada av det .

Jag: kan du sluta? sluta prata om dom . Dom påminner mej om Louis och jkag vill inte komma ihåg honom .

Han svek mej så jävla hårt .


Niall smeker min kind och smker mej på magen , j ag sittar upp på honom .

Jag : jag vill göra abort .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av NiallsCaroline Horan - 26 oktober 2012 17:49

Jag reser mej jóch försöker sticka därifrån men han har ett bra grepp om min arm. Jag: men släpp!! Louis: kom tillbaks! Jag rycker loss armen och går ut , vrf litar han inte på mej? Det var ju han som var otrogen , inte jag! Det är jag som ...

Av NiallsCaroline Horan - 20 oktober 2012 11:15

Jag blir rädd och hoppar till , Louis tar en baseboll trä och går ut i hallen . Där står hela gänget , utom Niall. Jag får ont i magen , varför kommer alla men inte Niall? Jag: Vart är Niall? Liam: Ja , juste vi måste prata om det . Jag: Ha...

Av NiallsCaroline Horan - 8 oktober 2012 16:09

När vi kommer hem är Louis jätte glad , han gör i ordning en byrålåda så länge där lillen ska sova några dagar . Bara tills vi får fixa en säng till honom . När Louis bäddar med kuddar , två filtar och tillsist .. Louis favorit nalle som han hade...

Av NiallsCaroline Horan - 8 oktober 2012 15:30

Jag: Louis , jag klarar det inte . Jag kan inte . Louis: du var lugn! , det kommer gå finfint älskling. Läkarna frågar om jag är redo , jag vill säga nej . Louis kysser min panna och håller mej i handen . Läkaren: då kör vi ! Jag vill att du sl...

Av NiallsCaroline Horan - 3 oktober 2012 16:32

Jag vaknar upp på sjukhus , Louis sitter brevid på en stol och håller min hand . Louis verkar upprörd. Jag har ont i magen .   Jag: aj .. Lou .. va är det? Louis tittar bara på mej en stund. Louis: du bara föll ihop..Jag börjar bli jävligt ...

Presentation

Directioner -

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards