diinkiing

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2012

del 14

Av NiallsCaroline Horan - 31 augusti 2012 15:32

Jag ringer Niall .

Niall: Caroline? ÅK HEM , Louis är ju föfan skit orolig för dej ! Fan bruden du måste åka hem! vart är du ?! Är du okey?

Jag: Niall , chilla! , andas !

Niall: vart är du?

Jag: jag är snart i Linköping.

Niall: okej stanna där , jag hämtar dej.

Jag: jag vill inte tillbaks till honom.

Niall: Gullet , vad hände igentligen med er två?

Jag: Louis är otrogen.. var otrogen när vi var tsm..Fan jag tänker inte åka dit en gång till!!

Niall: jag hämtar dej , stanna där .

Jag: okey..

Niall sänker rösten -

Niall: du får inte tro att jag är sur , jag saknar dej... du?

inget är ditt fel ..

Jag fäller en tår och säger ''okey''

Niall: stanna döär , jag kommer snart . hejdå .

Jag lägger på och går av bussen.



50minuter senare




Niall stannar bilen och kliver ur den , jag börjar gå mot den och han möter mej och ger mej en kram..

Niall viskar i mitt öra att det är skönt att ha mej i sin famn igen och att han varit så orolig sen jag stack .

Han fäller en tår ..

Jag: gråter du?

Niall: Jag är bara så lycklig..Att jag har dej hos mej igen..Att vi kanske .. kommer kunna få tillbaks saker som vi tappat. förstår du?

Jag: ja..jag har saknat dej .. Sen du kysste mej , sen dess har jag börjat fundera på vad vi egentligen hade.

Du var den som helade mej fast du ger mej ockkså meen..

Niall: duvet , livet är lustigt.. Men just nu.. va sägs som att bara .. va vänner ett tag?

Jag menar att ta det lugnt i början .. Visst vi kan knulla varje kväll om vi vill men vi behöver inte va ihop. Om du inte vill det? Jag skulle fan inte ha något emot att ha dej som min-min igen.Du vet ju hur jag känner för dej och ..

Längre än så kommer han inte förren jag drar åt mej honom och kysser honom .

Jag: Jag är gravid , du får inte knulla mej ..

Niall: inte än .

Han säger det och flinar och vi kysser varandra igen .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av NiallsCaroline Horan - 26 oktober 2012 17:49

Jag reser mej jóch försöker sticka därifrån men han har ett bra grepp om min arm. Jag: men släpp!! Louis: kom tillbaks! Jag rycker loss armen och går ut , vrf litar han inte på mej? Det var ju han som var otrogen , inte jag! Det är jag som ...

Av NiallsCaroline Horan - 20 oktober 2012 11:15

Jag blir rädd och hoppar till , Louis tar en baseboll trä och går ut i hallen . Där står hela gänget , utom Niall. Jag får ont i magen , varför kommer alla men inte Niall? Jag: Vart är Niall? Liam: Ja , juste vi måste prata om det . Jag: Ha...

Av NiallsCaroline Horan - 8 oktober 2012 16:09

När vi kommer hem är Louis jätte glad , han gör i ordning en byrålåda så länge där lillen ska sova några dagar . Bara tills vi får fixa en säng till honom . När Louis bäddar med kuddar , två filtar och tillsist .. Louis favorit nalle som han hade...

Av NiallsCaroline Horan - 8 oktober 2012 15:30

Jag: Louis , jag klarar det inte . Jag kan inte . Louis: du var lugn! , det kommer gå finfint älskling. Läkarna frågar om jag är redo , jag vill säga nej . Louis kysser min panna och håller mej i handen . Läkaren: då kör vi ! Jag vill att du sl...

Av NiallsCaroline Horan - 3 oktober 2012 16:32

Jag vaknar upp på sjukhus , Louis sitter brevid på en stol och håller min hand . Louis verkar upprörd. Jag har ont i magen .   Jag: aj .. Lou .. va är det? Louis tittar bara på mej en stund. Louis: du bara föll ihop..Jag börjar bli jävligt ...

Presentation

Directioner -

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards