diinkiing

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2012

del 10

Av NiallsCaroline Horan - 19 augusti 2012 21:27

Vita väggar , kläder och Louis. Lou sitter i en stol brevid mej och jag ligger i en sjukhus säng.

Jag: va hände?!

Louis: du svimmade , det är nära nu..Jag suckar o tittar upp i taket.

Louis: du..det kommer att ordna sej!

Jag: du har rätt , jag är bara så rädd..

Louis: det förstår jag…jag hämtar en doktor eller nått...vill veta att du är okey.Louis reser sej och går ut..

10 minuter senare kommer en doktor in med en mapp.

Dr: hur mår du?

Jag: sådär..

Dr: om jag har förstått din festman rätt så är du gravid och har nyss fått dina första sparkar?

Jag: ja.

Dr: vet du vad det blir?

Jag: nej inte alls.Dr: vill du veta det för det kan vi kolla med våran skannar-maskin?.

Jag: ja gärna!Han sätter på mej små knappvårtor på magen och maskinen börjar arbeta.


10minuter senare -


Dr: det kommer garanterat bli fyra flickor, man ser det på hur dom ligger..!

Jag: okej , är vi klara här?

Dr: eh ja jag skulle bara vilja göra en sista grej , nu när du är så ung vill jag att du äter en medecin.

Du är ju ändå bara 17år.Jag skriker "HÅLL KÄFTEN" och stormar ut så fort ja kan..

Där utanför står Louis och pratar med Zayn..va gör Zayn här?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av NiallsCaroline Horan - 26 oktober 2012 17:49

Jag reser mej jóch försöker sticka därifrån men han har ett bra grepp om min arm. Jag: men släpp!! Louis: kom tillbaks! Jag rycker loss armen och går ut , vrf litar han inte på mej? Det var ju han som var otrogen , inte jag! Det är jag som ...

Av NiallsCaroline Horan - 20 oktober 2012 11:15

Jag blir rädd och hoppar till , Louis tar en baseboll trä och går ut i hallen . Där står hela gänget , utom Niall. Jag får ont i magen , varför kommer alla men inte Niall? Jag: Vart är Niall? Liam: Ja , juste vi måste prata om det . Jag: Ha...

Av NiallsCaroline Horan - 8 oktober 2012 16:09

När vi kommer hem är Louis jätte glad , han gör i ordning en byrålåda så länge där lillen ska sova några dagar . Bara tills vi får fixa en säng till honom . När Louis bäddar med kuddar , två filtar och tillsist .. Louis favorit nalle som han hade...

Av NiallsCaroline Horan - 8 oktober 2012 15:30

Jag: Louis , jag klarar det inte . Jag kan inte . Louis: du var lugn! , det kommer gå finfint älskling. Läkarna frågar om jag är redo , jag vill säga nej . Louis kysser min panna och håller mej i handen . Läkaren: då kör vi ! Jag vill att du sl...

Av NiallsCaroline Horan - 3 oktober 2012 16:32

Jag vaknar upp på sjukhus , Louis sitter brevid på en stol och håller min hand . Louis verkar upprörd. Jag har ont i magen .   Jag: aj .. Lou .. va är det? Louis tittar bara på mej en stund. Louis: du bara föll ihop..Jag börjar bli jävligt ...

Presentation

Directioner -

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards